مرحله اول:
عقد قرارداد
شما می توانید قرارداد «ثبت موسسه غیر تجاری» خود را به صورت تلفنی، حضوری، آنلاین منعقد نمایید.
مرحله دوم:
تکمیل مدارک
جهت انجام سریع و به موقع ثبت شرکت تان می بایست مدارک مورد نیاز را در کوتاه ترین زمان تکمیل و به کارشناس تکمیل مدارک تحویل دهید.
جهت سهولت کار می توانید مدارک خود را از طریق سامانه مشتریان ارسال کنید
مرحله سوم
تأیید نام
در این مرحله نام های پیشنهادی شما (با رعایت اولویت) به اداره مربوطه ارسال می شود و چنانچه مطابق با شرایط زیر باشد یک نام برای شرکت تان تأیید می شود.
چنانچه در انتخاب نام موسسه نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاوران ثبت ملاصدرا تماس حاصل نمایید.
مرحلــــه چهارم
امضای اوراق
در این مرحله می بایست تقاضانامه و وکالت نامه توسط کارفرما تأیید شود.
مرحله پنجم
تشکیل پرونده
مدارک توسط کارشناس جهت تشکیل پرونده به اداره مربوطه تحویل می شود و در دبیرخانه ثبت می شود.
مرحله ششم
کارشناسی
کارشناس اداره ثبت با توجه به مدارک ارسالی موجود، پرونده را کارشناسی و اعلام نظر می کند. در صورت اخطار احتمالی، پرونده مجدد از سوی کارشناسان رفع نقص می شود.
مرحله هفتم:
تحویل اسناد شرکت
شرکت شما ثبت شده است
پس از پایان کار، به کارشناس تحویل مدارک مراجعه می نمایید و موارد زیر را دریافت می کنید
تقاضانامه، شرکت نامه، اساسنامه، صورتجلسه هیئت مدیره و آگهی تأسیس